wtorek, 4 lutego 2014

Love at first Glow TORBA MOSCHINO


Milosc od pierwszego wejrzenia TORBA MOSCHINO

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny post. 
Dzis chcialabym Wam zaprezentowac moja ulubiona torbe MOSCHINO. Kupilam ja juz dawno temu na e-bay. Kiedy ja ujrzalam, bylo to jak milosc od pierwszego wejrzenia. Serce moje podbila nie tylko z powodu pieknej formy i koloru, ale przede wszystkim dzieki zlotym kuleczkom (nitom), ktore uwielbiam i ktorymi ozdabialam wczesniej mebelki, lampe i drzewko szczescia, ktore widzicie na zdjeciach i ktore stoja w moim sklepiku. 

Ta torba jest tak piekna, ze niewiele potrzeba, aby sie z nia dobrze czuc, dlatego do stalizacji, ktora znacie juz z wczesniejszego postu: TOCZEK, dodalam tylko zielony kapelusz i rekawiczki. Zreszta osadzcie sami. Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba.


Kurtka                    MARC CAIN
Golf                        ESCADA
Spodniczka             ESPRIT 
Kapelusz                COLLECTINE ALESSANDRO  
Torba                      MOSCHINO
Kozaki                    CHLOE
Okulary                   NINA RICCI
Rekawiczki              NN        



Zapraszam do ogladania mojego posta i serdecznie Was pozdrawiam.

Wasza E.B.





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz