piątek, 28 marca 2014

AMARANTOWY "ANNA KARENINA" STYL




AMARANTOWY  "ANNA KARENINA" STYL

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na nastepny post.

Styl ANNY KARENINY zawsze mi sie podobal, ale tylko styl ubierania, natomiast jej styl rzucenia sie pod pociag,  juz wcale mi sie nie podobal i zapewniam Was Kochani, ze rzucac sie pod pociag wcale nie mam zamiaru. Predzej mialabym moze ochote,  wsiasc do pociagu byle jakiegos, nie dbac o bilet, nie dbac o bagaz...Ale tak calkiem  bez bagazu ? Hmm.., byloby to troche trudne, dobrze jest zawsze cos niecos ze soba wziasc...Chociaz pare rzeczy.. Nieprawdaz?? Kto jak kto, ale Wy , Moje Kochane Blogierki ,  na pewno mnie zrozumiecie..

Wracajac do stylu ANNY KARENINY , stylu, ktory zawsze mi sie podobal, nie wszysciutko, ale te jej  slynne futrzane czapy, futrzane kolnierze i mankiety, obcisle zakieciki i dlugie spodnice, czyz nie byly urocze??
Mnie sie bardzo podobaly. Nosilam podobne rzeczy, ktore chce Wam dzis tez przedstawic, rowniez przed 30 laty, lecz w szarym kolorze,  natomiast dzis chce Wam pokazac ubior w stylu ANNY KARENINY w kolorze amarantowam, pink, lub cyklamen... jak kto woli te barwe okreslic, dowolnosc nazw calkowita...
Glowna role w dzisiejszej stylizacji gra futrzana czapa i kurteczka z odpinanym kolnierzem i  mankietami oraz spodnica , ktora sama uszylam z matrialu kupionego przed 6 miesiacami jako resztke za 8,00 € . Ostatnio wreszcie znalzlam troche czasu i ja uszylam . Do niej zalozylam moj ukochany sweterk w z angory, tez w kolorze pink, ktorego kupilam przed 30 laty, ale bardzo go szanowalam i do dzis mi jeszcze sluzy.  Ma dwa dekolty w serek, z przodu i z tylu. Do tego zalozylam lakierkowe botki, ktore juz znacie oraz szpileczki w kolorze pink. Mam nadzieje, ze moja dzisiejsza stylizacja w stylu ANNY KARENINY Wam sie spodoba.


Kurtka                             BOGNER
Czapka                            NN
Spodnica                         E.B. ( moje wykonanie)
Swetrek                           NN
Torba                               PRADA
Buty                                GUCCI
Pasek                             ESCADA
Szpilki                             Mango
Okulary                           NINA RICCI




Zycze przyjemnego ogladania mojego postu , dziekuje za mile komentarze i zyczac Wam przyjemnego sobotniego i niedzielnego wypoczynku oraz wiele radosci i inspiracji zapraszam do dalszego komentowania.

Wasza E.B.












































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz