piątek, 7 marca 2014

TAJEMNICZY AMETSYT





TAJEMNICZY AMETYST

Witam Was bardzo serdecznie i na wstepie bardzo chcialabym Wam goraco podziekowac, za odwiedziny na moim blogu  i za mile i cieple slowa oraz mile komantarze. Blog prowadze dopiero niecale 6 tygodni i odwiedzono go 4770 razy bez moich odwiedzin, od samego poczatku wylaczyla te mozliwosc. Nie spodziewalam sie , ze bedzie tyle zagladniec do mojego bloga. Bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszego jego prowadzenia i przyznam sie szczerze, ze sprawia mi to ogromna radosc, choc zajmuje tez spora czasu..

TAJEMNICZY AMETYST taki tytul dzisiejszego posta, a to za sprawa barwy, ktora ma piekny kamien AMETYST.  Kamien ten w zaleznosci od swiatla i przelomu kamiena moze przybierac rozne odcienie fioletu, od bardzo jasnego do ciemnego, dlatego zwany jest tajemniczym. Ponoc ten tajemniczy kamien mial pomagac w kreatywnosci i chronic mial przed daltonizmem. Mnie to chyba nie grozi, bo odrozniam wszelkie kolory i ich pochodne dosyc dobrze. Czesto nosze te kamienie w formie naszyjnika oraz kolczykow. Tym razem ich nie mam, ale pokaze przy innej okazji.  Kolor ten jest tak samo jak pink, fuksja, cyklamen czy amarant barwa intrygujaca, czesto nie lubiana przez wielu, przez innych wrecz uwielbiana, do nich zaliczam sie m.in. ja. 
Dzis chcialabym Wam przestawic brazowy kozuszek, do ktorgo dodalam aksesoria wlasnie w tym intrygujacym, tajemniczym kolorze. Moj ulubiony berecik, ktory kupilam w Warszawie na bazarze - stadione SKRA przed 30 laty, rekawiczki i szaliczek, ktory przewiazalam w kokarde, a ktory uszylam przed 35 laty z reszty materalu, ktory pozostal po uszyciu spodnicy, ktora tez Wam na koniec przedstawie. Kozuszek, ktory Wam dzis prezentuje jest bardzo cieplutki , zalozylam go, bo mimo niby wiosennej i slonecznej pogody u mnie jest w dzien dosyc zimno. Sukieneczka, ktora mam na sobie rowniez jest bardzo ciepla, bo z tzw. sfilzowanej welenki, no i kozaczki, ktore sa najcieplejszymi kozaczkami jakie mialam w zyciu. W srodku od czubkow do gory wyscielane sa kozuszkiem,a na gorze ozdobione futerkiem z krolika.  
Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba moja stylizacja w tajemniczym kolorze ametystu plus braz.


Kozuszek            KOR& KOR
Sukienka             MARC CAIN
Sweterek             NN
Kozaczki             BALDININI
Torba                   CELINE
Beret                    NN
Szaliczek            EB ( moj wyrob)
Spodnica            EB ( moj wyrob)   

Zdjecia byly robione poczatek lutego.

Zycze milego ogladania i pozdrawiam Was serdecznie

Wasza E.B.
































Tutaj mam spodniczike w  kolorze ametystu, ktora uszylam przed 35 laty....








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz