czwartek, 5 stycznia 2017

TAJEMNICZY BLASK SZMARAGDU

                              
                           

TAJEMNICZY
                    BLASK  SZMARAGDU


Szmaragd - klejnot dla wybranych, regeneruje sily i dodaje mocy, jest bardzo poszukiwanym kamieniem szlachetnym, wyjatkowo cennym dla kolekcjonerow i jubilerow.

"Podobno jak i wszystkie pozostale kamienie szlachetne posiada dusze, im szlachetniejsza , tym czystsza. Jego szlachetnosc poznaje sie podobno roznymi sposobami, podobnie jak ludzi. Lecz jak glosi legenda perska szamragdy, podobnie jak i inne szlachetne kamienie sa dzielem szatana. To ponoc on, kiedy zauwazyl zamilowanie Ewy do pieknych kolorowch rajskich kwiatow, nadal ich przepiekne barwy - kamieniom szalchetnym, aby wzniecic w ludziach chciwosc i pokuse. Ziemia znajac zakleta w nich moc czynienia zla, gleboko je w sobie ukryla. Mimo wszystko pokusa i chciwosc ludzi byla tak ogromna, ze w ich poszukiwaniu ludzie przelali wiecej krwi niz w innych stoczonych miedzy soba wojnach. Pokusa i chec ich posiadania wyzwalaly w ludziach jedne z najnizszych i najsilniejszych ich instynktow. " 
Dlatego tez niektorzy powiadaja, ze prawdziwe kamienie szlachetne przynosza niekiedy nieszczescie. Tyle legenda i mozna w to uwierzyc lub nie.


Jak widac, mimo swej zlej slawy, kamienie szlachetne sa nadal przedmiotem pozadania i pokusy, choc niewiele osob moze tak naprawde sobie na nie pozwolic.

Jednak ich barwa jest na tyle unikatowa i niespotykana,  co kuszaca, ze nawet jak nie stac kogos na ich kupno, to zawsze przeciez mozna ubrac sie w jego barwy. Uwielbiam szmaragdowa zielen i nic na to nie poradze. Szmaragdy ponadto  sa nawet moim kamieniem ochronnym i w/g horoskopu ( jestem Bykiem) powinnam nosic je, chocby dla regeneracji sil, a poniewaz nie stac mnie na te prawdziwe, to tez nosze chetnie te sztuczne, a ponadto  z wielka miloscia do ich barwy, uwielbiam tez przyodziewac sie  w ich niespotykana i piekna szmaragdowa barwe.

Ten unikatowy odcien szmaragdowej zieleni przypadnie do gustu przede wszystkim tym, ktorzy lubia tajemniczosc, spokoj i subtelna elegancje. W polaczeniu z czernia doda wyjatkowej glebi szlachetnosci. Ja dodatkowo polaczylam to jeszcze ze zlotym akcentem, a czerwone zamiast szmaragowych kolczyki, sa tu tylko pasujacym do szminki dodatkiem.

Mam ogromna wiec nadzieje, ze rowniez i Wam spodoba sie moj zestaw - ton w ton w szmaragdowej barwie, odkryjecie sekret tajemniczosci tego koloru,  zainspirujecie  sie nim i podobnie jak ja, bedziecie cieszyc sie jego unikatowym kolorem i jego subtelnym blaskiem.

Nie przypuszczalam nawet, ze ubierajac sie w ten ubior i moja choinke w 2015 roku na szmaragdowy kolor, wlasnie on bedzie kolorem 2017 roku!! ( To wiadomosc doslownie z ostatniej chwili) Czyzby znow moja intuicja mnie nie zawiodla i to przewidzialam? Czyzym  to ja dyktowala kolory??


Kurtka                   NN
Sukienka               MANGO
Pasek                     ESCADA
Kapelusz                NN
Kokarda                 E.B (moje wykonanie)
Okulary                  NINA  RICCI
Rekawiczki            NN
Torebka                  NN
Buty                       MAI PIU SENZA              



Dziekuje Wam bardzo za liczne zyczenia noworoczne.  Pozdrawiam Was serdecznie i zycze milego dluzszego weekendu.


Wasza E.B.



Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.










                                                                        
                   



















         



Dziekuje za odwiedziny i do nastepnego postu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz