środa, 26 listopada 2014

ZAPOWIEDZ NOWEGO POSTA : JESIEN....



Witam Was Moi  Kochani!

Chcialbym Wam zapowiedziec moj nastepny post, ale poniewaz mam sporo pracy, wiec postanowilam wprowadzic mala zmiane i zapowiadac posty rowniez na blogu, nie tylko na Google+.

Robie to rowniez z powodu ochrony moich danych, a takze zdjec. Otrzymalam kilka dni temu
e-maila z moimi wszystkimi zdjeciami. Jest ktos, kto posunal sie az do takich manipulacji, aby wyciagnac moje zdjecia z mojego komputera i wyslac je z powrotem, aby poinformowac, ze cos takiego jest mozliwe. O tej pory przechowuje moje wszystkie zdjecia juz nie na komputerze. Ciekawe po co, to ten ktos to zrobil, jak myslicie??

Dlatego zapowiedzi nowych postow bede dodawac rowniez na BLOGGERze. Mozecie rowniez komentowac i napisac co o tym sadzicie, a takze o nowym zestawie, czy jestescie ciekawi.

Wkrotce ukaze sie moj nowy post: JESIEN W BARWACH SLONCA.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia juz wkrotce z nowym postem.

Wasza E.B.

Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz