czwartek, 23 stycznia 2014

CZARNO-BIALE

            

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu, do zalozenia ktorego zabieralam sie juz od pewnego czasu. Wreszcie po 2 miesiacach udalo mi sie go zalozyc.





Poczatkowe zestawy, ktore chce Wam zaprezentowac, powstaly calkiem przypadkowo. Otoz po zalozeniu strony internetowej do mojego sklepiku brakowalo zdjec modeli sukienek, ktore oferowalam. Oplacenie modelki nie wchodzilo w rachube, wiadomo, ze bylo drogo, poczatki w samodzielnym prowadzeniu firmy zawsze sa trudne.  Poniewaz corka, spodziewala sie dzieciatka i niechetnie chciala to robic, to udzial w sesji przypadl z koniecznosci mnie. Oczywiscie zdjecia robil maz. 
 

 CZARNO-BIALE "duza" czarna i "male" biale


Na poczatek chcialabym  Wam zaprezentowac bialo-czarna kreacje .
„Duza” czarna i "male" biale bolerko, biale buty i biala torebka. Jest to (zdjecie ) i propozycja z 2008, ale nadal aktualna. W 2008 biale buty do czarnej sukni byly troche szokujace, teraz chyba juz mniej, sa nawet bardzo aktualne, z czego sie bardzo ciesze. Nawet Magda Molek coraz czesciej pokazuje sie w bialych szpilkach, ktore beda bardzo modne. Suknia, ta jest bardzo skromna, ale jest pieknie skrojona i uszyta z 12- klinow, rozszerzanych dolem. Tak bardzo mi sie spodobala, ze zostawilam sobie dwie, jedna dluga, druga skrocilam do 7/8 dlugosci.  Obie dlugosci swietnie nadaja sie do tanczenia i nie tylko. Przy roznych kolorowych dodatkach ( biel, czerwien, zielen, szmaragd, szafir, fiolet) mozna powiedziec o niej w  zasadzie, ze jest  sukinia uniwersalna, dlatego nazwalam ja „duza” czarna, ktora warto miec w kazdej szafie.

Suknia     WERONIKA
Bolero      KARINA
Torba       HEXELINE
Buty         OSCAR TAYLOR
Opaska    (EB)  moj wyrob
Pozdrawiam Was Wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam do mojego bloga.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz