sobota, 12 września 2015

MAGICZNA CZERWIEN - PATRZ SERCEM




MIEJ SERCE  I PATRZAJ  SERCEM
                     Adam Mickiewicz





Czerwien ma magiczna moc i znaczenie. Przypisuje sie jej, ze jest kolorem ciepla, milosci, uwodzenia. Czy wlasnie dlatego, z tego powodu, my kobiety zakladamy chetnie czerwone suknie i inne dodatki w czerwieni, aby uwodzic mezczyzn ?? A czy mezczyzni, widzac nas w tych czerwonych sukniach lub z czerwonymi dodatkami, patrza na nas SERCEM  czy moze jakos inaczej??

Czy my sami w ogole umiemy patrzec wookol siebie na wszystko, co nas otacza SERCEM i czy mamy zawsze SERCE widzac i oceniajac innych?
Takie oto wlasnie pytanie nasunelo mi sie zakladajac moje nowe czerwone okulary ze szklami w ksztalcie SERC, kupione ostatnio z koniecznosci, poniewaz te moje ulubione 30-letnie zostawilam w Polsce, ktore niebawem i tak do mnie wroca, ale poki co bez czerwonych trudno sie obyc. Dlatego nabylam te czerwone z SERCAMI, ktore od razu przypadly mi do gustu i jak je przymierzylam, zaraz skojarzylam je ze pieknymi slowami  Adama Mickiewicza:

MIEJ SERCE I PATRZAJ SERCEM

Jakby to bylo cudownie, pomyslalam sobie wowczas, gdybysmy wszyscy ludzie na calym swiecie 
mieli SERCE i umieli patrzec SERCEM !!

Czy swiat bylby taki, jaki jest obecnie?? Moze, aby o tym nie zapomniac, potrzeba nam nosic okulary w ksztalcie SERC, aby 

 PATRZEC SERCEM  I MIEC SERCE??


Dzis chcialabym Wam przedstawic czarno-biala sukieneczke, z mala slodka kokardka rowniez z sercem, ale czarnym, ktora tak bardzo mi sie spodobala, ze nie moglam jej nie kupic. Do tego zalozylam czerwone dodatki: buty, torebke i kapelusz, oczywiscie nie moglam nie zalozyc czerwonych okularow, a ze zostawilam te moje ulubione  w Polsce, szybko nabylam  te oto z SERCAMI, no i oczywiscie zalozylam bardzo stare, kolczyki, rowniez w ksztalcie SERDUSZEK, ktore dostalam przed laty w prezencie od kolezanki. Innym razem zalozylam czarne buciki i czarna torebke. Czy Wam sie spodoba?? Mam taka nadzieje i pamietajmy:

KIERUJMY SIE WSZYSCY SERCEM, BO Z ROZUMEM ROZNIE TO BYWA i PATRZMY SERCEM, ABY ULEPSZAC SWIAT !


Sukienka                                     ALA
Torebka czerwona                      NN
Torebka czarna                           GUCCI
Buty  czerwone                           STUART WEITZMANN
Buty czarne                                 BEVERLY FELDMANN
Okulary                                       MOCHINO
Kapelusz                                     NN
Rekawiczki                                 NN



Wkrotce te sama sukienke przedstawie w innej wersji.

Zapraszam WAS serdecznie, MOI KOCHANI do ogladania i  zycze milej, slonecznej i rodzinnej
niedzieli.


Wasza E.B.



Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.






                                                   












 






















Pogoda byla kaprysna, prawie tak jak kobieta...raz slonce, raz ciemnie chmury...bez podtrzymywania, kapelusz moglby mi spasc z glowy...
















































Jestem zwariowana na punkcie kwiatow i przyznaje sie do tego bez bicia. Nie przejde obok nich obojetnie, kiedy je widze, chocby byly te najmniejsze...choc tym razem byly tez i duze...



 










Z czarna torebka i butami...akurat wtedy zawisly na niebie czarne chmury...













...kobieta zmienna jest  tak samo ja pogoda...troche nawet pokropilo...ale co mi tam, przeciez nie jestem z cukru..






Co by tu Wam jeszcze pokazac?? Juz wiem, ale to juz nastepnym razem !







Ktora wersja Wam sie lepiej podoba?

1) Z czerwonymi bucikami i torba?


 2) Czy z czarnymi  bucikami i torba ?



Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...


 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz