środa, 2 września 2015

MULTITALENTOWY TOP




MULTITALENTOWY TOP

Multitalenty to dla mnie nie tylko osoby, ktore sa wszechstronnie uzdolnione, ale takze te czesci garderoby, ktore maja te zdolnosc ( potencjal), ze mozna je na wszelkie mozliwe sposoby laczyc z innymi czesciami ubioru, a takze z roznymi dodatkami. Dla mnie sa to tzw.

                     MULTITALENTY   

                                               
Dzis wlasnie chcialabym Wam przedstawic moj wielokolorowy, jedwabny top, moj skarb, ktory wlasnie ma w sobie tak wielki potencjal, ze mozna laczyc go na wszelkie sposoby z roznymi spodniami, spodnicami, czy szortami, sweterkami, zakiecikami i bolerkami. Choc dzis przedstawie go w polaczeniu tylko z trzema kolorami spodni, to z powodzeniem laczyc go mozna takze z szortami i spodniczka, co pokaze innym razem. Nosic go mozna nie tylko na co dzien na miasto, ale takze na male i nie tylko przyjecia, a nawet na wielkie wyjscia. I jak go nie doceniac, skoro ma tyle mozliwosci zastosowania i tyle zdolnosci laczenia z wieloma kolorami i roznymi czesciami garderoby oraz z roznymi dodatkami. Procz tego ma zintegrowana piekna bizuterie, piekny zloty naszyjnik z koralowa emalia. Jak tu nie kochac takiego skarbu, ktory mozna tak wszechstronnie zastosowac ! Dlatego takie skarby nazwywam je po swojemu :

                    MULTITALENTAMI          
        

Sami tylko ocencie i docencie tak jak ja, czyz nie zasluguja one na taka wlasnie nazwe??


Przedstawie go ze spodniami koralowymi, rozowymisliwkowymi. W wersji na co dzien i na male przyjecie czy tez na wieksze wyjscie. 

Ostatnio mam sporo pracy i „mnostwo rzeczy na glowie“, to mysle, ze moj dzisiejszy przyslowiowy i doslowny MOTYLEK na glowie, doskonale do mnie pasuje, bo przeciez jestem kobieta i pracujaca i wnukow pilnujaca, gotujaca i sprzatajaca, ze taki wlasnie obraz kobiety, co MA( MO)TYLE NA GLOWIE doskonale do mnie i nie tylko, bo do Was chyba rowniez pasuje.


Top                                      SKY
Spodnie koralowe                MONTEGO
Spodnie rozowe                   CRASH ONE
Spodnie sliwkowe               MARTIHE&FRANCOIS GIRBAUD
Sweterek                              ALLUDE
Zakiecik                               THIERRY MUGLER
Buty sliwkowe                     DILY
Buty koralowe                     YESSICA
Torba amarantowa               LANCEL
Torba wisniowa                    NN
Torebeczka fioletowa           NN
Okulary wisniowe
Okulary fioletowe                 CHRITIAN LACROIX
Apaszka koralowa                 NN 
Motyl                                     NN


Zostawiam Was z momi propozycjami z MULTITALENTOWYM TOPEM oraz MOTYLEM i mam nadzieje, ze sie Wam to spodoba.


Wasza E.B. 

P.S. Usprawiedliwienie  Jak wiecie prowadze mala galerie z sukniami slubnymi i wieczorowymi, a ze prowadze ja sama, to kiedy przychodzi kilentka, to jej przede wszystkim musze poswiecic czas, a niekiedy jest to sporo czasu, czasem to kilka godzin. Ponadto kiedy jest tak potrzeba, musze jej te suknie dopasowac i przerobic. Kiedy zaczelam przygotowywac ten post wczoraj, mialam juz zaladowane zdjecia i nieoczekiwanie mialam tez wlasnie klientke bez terminu. Musialam post odstawic, obsluzyc klientke, a pozniej musialam jej te suknie dopasowac i przerobic. Stad przygotowanie postu, musialam znow odlozyc. Kiedy suknia byla juz gotowa, a bylo to poznym juz wieczorem, bylam tak zmeczona, ze pozostawialam ladowanie zdjec do rana. Oczywiscie dzis rano juz ich nie bylo,  zniknely mi, co zdarza mi sie niekiedy, kiedy pozostawie komputer z ladujacymi sie zdjeciami na noc. Musialam wiec zaczac dodawac zdjecia od nowa. Zreszta zdarzylo mi sie to juz nie raz, a kilka razy i do niektorych postow, szczegolnie na poczatku blogowania, dodawalam je chyba ze 3 razy. Do tego jednak postu dodawalam zdjecia na szczescie tylko  dwa razy. Mozecie sobie tylko wyobrazic, ile to jest pracy. Zapomnialam dodac, ze w tym dniu mialam tez pod opieka wyjatkowo dwoch, a nie jednego wnuka. Biegalam wiec miedzy komputerem, a namiotem, ktory im zbudowlam z 6 krzesel i kilku kocy oraz 2 lampek nocnych. Z tego tez powodu czuje sie usprawiedliwiona, ze niekiedy na moj nowy post trzeba po prostu "troszeczke" poczekac. 

Za wyrozumialosc z gory serdecznie WAM dziekuje i goraco WAS pozdrawiam, MOI KOCHANI:):)


Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich  zdjec i tekstow bez mojej zgody.






                            





 













 





































1) WERSJA ...z  koralowymi spodniami i ...sliwkowym sweterkiem 








Nasza ulubiona sciezka byla pelna lisci i wlasnie ja porzadkowali, dlatego tu tlo nie jest zbyt dobre...






...wreszcie moja ulubiona sciezka jest juz uporzdkowana i mozna dalej robic zdjecia...













































Tak prezentuje sie moj multitalentowy top z sliwkowym sweterkiem-zakiecikiem...


...panowal 35 °C upal, wiec w tym sweterku trudno bylo wytrzymac...



















Tak wyglada z koralowym zakiecikiem...

  ...w silnym sloncu kolor zakieciku nie wyglada najlepiej...za to jego kroj z lat 80- tych doskonale...
Pamietacie te szerokie ramiona, dawno ich nie bylo, wiec najwyzszy czas, aby je przypomniec i powtorzyc. Historia i MODA lubia sie powtarzac !!





...za to w cieniu jego koralowy kolor widac doskonale...




















2) WERSJA z rozowymi spodniami...

Tu mam niespodzianke tylko dla WYTRWALYCH...ktorzy dobrneli az tu...

Mysle, ze moj dzisiejszy przyslowiowy i doslowny MOTYLEK na glowie, doskonale do mnie pasuje, bo przeciez jestem kobieta i pracujaca i wnukow pilnujaca, gotujaca i sprzatajaca, ze taki obraz kobiety, co MAMO)TYLE NA GLOWIE doskonale do mnie i nie tylko, bo do Was chyba rowniez pasuje.


...przyfrunal do mnie, wiec go przygarnelam i do wlosow przypielam...na male przyjecie i na wielkie wyjscie taka ozdoba jest jak w sam raz na takie okazje. Jak WAM sie podoba??


Oczywiscie zamiast dzinsow na wieksze przyjecie moza zalozyc jedwabne spodnie, spodnice lub szorty ...ale, znacie mnie i wiecie, ze ja MODA lubie sie bardzo BAWIC ...














































Chcac uwolnic sie od tylu spraw na glowie...uwolnilam tego motylka z mojej glowy, moze symbolicznie rowniez uwolnie sie od nawalu spraw i przestane w koncu byc kobieta, ktora wciaz  MAMO)TYLE NA GLOWIE ...


...niech leci... moze w ten sposob uwolnie sie od nawalu prac i problemow...

..moj maz mi nigdy nie mowi, ze ida ludzie, kiedy ja sobie w najlepsze pozuje...





...dopiero jak przechodza i sa juz tuz, tuz... mowi - Elu, ludzie ida...






...panowal 35 °C upal...



...niech chce ode mnie odlecic, dobrze mu ze mna. Widac, ze na dlugo ze mna jeszcze pozostanie, a to oznacza, ze wciaz bede KOBIETA, co MAMO)TYLE NA GLOWIE ...



3) WERSJA... ze sliwkowymi spodniami...







...mam nadzieje, ze o te torbe nie bedzicie  miec do mnie pretensji, ze pokazuja ja zbyt czesto. Kupujac ja nawet nie przypuszczalam, ze do tak wielu rzeczy bedzie mi pasowac...








































Ktora wersja WAM sie lepiej podoba:

1) z koralowymi spodniami...












2) z  rozowymi spodniami, w wersji wizytowej z                                                                                         motylem...      
                                          
                                                                                  3) Czy ze sliwkowym spodniami...

                                     
                                                 1) Wersja z koralowymi spodniami...

           2) z  rozowymi spodniami...                           3)  ze sliwkowym spodniami...                                 



1) Wersja z koralowymi spodniami...


                                         2) Wersja z  rozowymi spodniami...
 
                                                                                   3) Wersja ze sliwkowym spodniami...

Bardziej podoba WAM sie ze sweterkiem, czy z zakiecikiem ?

                                                                           

Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz