czwartek, 4 grudnia 2014

GALA 2014

                    

Kiedy przed 7 laty otworzylam swoj maly salonik z sukniami wieczorowymi i slubnymi, odwiedzila mnie wlascicielka szkoly tanecznej i poprosila o udekorowanie sukni, ktora wlasnie kupila w P&C, ale
niezbyt jej sie podobala, chciala, aby jej suknia troche sie wyrozniala i spytala, czy moge ja jakos ozdobic. Udekorowalam ja wedlug jej zyczen, a takze mojego pomyslu i nie chcialam zaplaty, a ona z wdziecznosci zaprosila mnie na GALE, ktora organizuje co roku wraz ze swoim mezem juz od 11 lat ( teraz odbyla sie 18) w okresie przedswiatecznym. Dodatkowo moglam wystawic kilka swoich sukien
wieczorowych i slubnych, co bylo dla mnie dodatkowa reklama. Ja rowniez byla jej za to bardzo wdzieczna.

I tak juz jest od siedmiu lat. Pani Monika  wybiera sobie u mnie suknie i w niej wystapuje, a mnie zaprasza na GALE jako gosc honorowy wraz z mezem. Mimo, ze w tym roku wystapila w swojej wlasnej, to i tak zostalam zaproszona.
Uwielbiam tanczyc i patrzec na tanczacych, lecz niestety moj maz nie za bardzo lubi tanczyc i wciaz obiecuje cwiczyc, ale z oporami i jest tak bardzo spiety, ze jak konczy sie GALA, to jest najszczesliwszym czlowiekiem.
Ktoregos roku obiecal, ze bedzie tanczyl lepiej niz organiazator imprezy, ktory tez czesto tanczy w programach tanecznych, ale skonczylo sie niestety tylko na slowach...a ja marze wciaz, ze moze kiedys zatancze w TANCU Z GWIAZDAMI...

Na tegoroczna GALE zalozylam suknie w kolorze koralowym, a do tego dodatki w zlotym kolorze, oczywiscie narzcilam na nia krotkie czarne futerko, bo wiadomo, ze w samej sukni o tej porze roku moze byc troche zimno. Taka sama suknie w kolorze pomaranczowym, ale z nieco inna klamra zaprezentuje Wam innym razem, tak samo jak zdjecia z GALI 2013.

Dzis wlasnie  chcialabym Wam przedstawic  zdjecia z ostatniej GALI, ktora odbyla sie 29.11.14, w miniona sobote, kiedy w Polsce wiekszosc z Was  bawila sie na andrzejkowych przyjeciach, ja bawilam sie wlasnie na GALI. W tym roku wybralismy sie z naszymi przyjaciolmi, niekiedy wybieramy sie w wiekszym gronie, ale tym razem kilku parom nie udalo sie zgrac z teminem.  Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba.


Suknia                 LIVILI
Buty                    KLAUDIA
Torebka               NN
Rekawiczki          LAPA
Szal                     E.B. ( moje wykonanie)


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i  zapraszam od ogladanie i komentowania.

Wasza E.B.

Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.




  Do sukni zalozylam jeszcze tylko krotkie czarne futerko ....

 Szal na glowe...i gotowe...



Kazda z pan otrzymala na przywitanie roze...i tak jest, co roku...




Z przyjaciolka Wiesia, jej maz dolaczyl da nas troche pozniej, mial dyzur w szpitalu...






Na plakacie przesymatyczni organizatorzy GALI...


W oczekiwaniu na ropoczecie GALI..

Gala rozpoczela sie punktualnie o godz. 20.00... kazda z pan,wklada swoja roze do specjalnie na ten cel przydotowany wazon...


Pierwszy taniec rozpczyna  gospodyni GALI z burmistrzem miasteczka, a gospodarz z jego zona...i potem wszyscy powoli zaczynaja tanczyc...


 Na pocztku byly pokazy najmlodszych grup tanecznych tej szkoly...


Pozniej pokazy troche starszych grup...



W przerwach pokazow tanczyc mogli goscie...





 Najwazniejsza czescia Gali byl turniej tanca...w tym roku bralo udzial  8 par...















A tak tanczylam ja z mezem....spojrzcie na miny panow....




Tu nasi przyjaciele...kiedy powiedzialam im o minach panow, od razu zaczeli sie usmiechac...

...bo przeciez taniec powinnien wywolywac radosc, a nie smutek i nawet wtedy, kiedy nie umnie sie  tak dobrze tanczyc, jak tancerze, bioracy udzial w turnieju.....






  Pokazy starszych grup tanecznych...


W przerwie ...






















Zakonczenie turnieju i wreczenie nagrod...w tym roku nie byly zbyt wysokie...kryzys jednak dotknal i sponsorow: m.in banki...przed 7 laty nagrody byly 10 krotnie wyzsze!!! Tym bardziej maz powiedzial, ze nie warto uczyc sie tanczyc, bo i tak sa niskie nagrody...


Na zakonczenie atrakcja GALI byl pokaz pary tanecznej znanej z miedzynarodowych scen....




Na koniec maz byl weselszy i szczesliwszy, ze nie musi nareszcie wiecej tanczyc..



 A moje " smieszki" wciaz sie usmiechaja, za to ich bardzo lubie...



 Z organizatorka GALI Monika Megharbi...



 Nastepna GALA odbedzie sie za rok 28.11.2015...


 Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz