piątek, 23 stycznia 2015

MOJ MODOWY KALEJDOSKOP 2014

                                             


Dzis, 23  stycznia mija dokladnie rok, od kiedy rozpoczelam prowadzenie mojego bloga i z tej okazji chcialabym Wam przedstawic przeglad moich wszystkich postow, ktore ukazaly sie w ciagu tych 12 miesiecy, od czasu zalozenia przeze mnie bloga. Bylo ich 88, a dzisiejszy to 89.
Mam 732 obserwatorow i  ok. 52.860 wyswietlen na blogu oraz  2.926.700 na Google+, oczywiscie bez moich wyslwietlen, te opcje wylaczylam od razu na poczatku mojej przygody z blogiem. Dziennie samych wyswietlen na Google+ jest ok. 18.000, czasami 25.000, a niekiedy jest ich ponad 35.000, w zaleznosci od posta. Ogladaja mnie obserwatorzy z Polski, Niemiec, Stanow Zjednoczonych, Hiszpanii, Rumunii, Wloch, Rosji, Ukrainy, Finlandii, Szwecji, Wiekiej Brytanii, Austrii, Francji, z Chin, Republiki Poludniowej Afryki, Arabii Saudyjskiej, Peru, Sri Lanki i z wielu, wielu jeszcze innych dalekich i bliskich krajow...

Uwazam to za bardzo wiele, ale to wszystko, nie byloby mozliwe, gdyby nie WY, MOI DRODZY ZNAJOMI i PRZYJACIELE (-KI). To tylko dzieki Wam, jest tyle wyswietlen i komentarzy, za co Wam serdecznie i goraco dziekuje. Niezmiernie milo mi, ze znajdujecie czas, aby do mnie zajrzec i pozostawic po sobie mily slad, komentarz.

Najczesciej odwiedzanymi postami byly posty:

LAZUROWE BARWY                                I miejsce
DALEKA PODROZ W GLAB SIEBIE           II miejsce
MISS SIXTY W SWIECIE GULIWERA       III miejsce
SPACER W MIESCIE KROLA SLONCE      IV miejsce
KOLORY SZLACHETNYCH KAMIENII      V miejsce     itd....


Jak wiecie wiele rzeczy szyje sobie sama, projektuje i przerabiam i te rzeczy zaznacze jako...Moje wykonanie.

Ciekawa jestem, ktory post spodobal Wam sie najbardziej?? Zapraszam serdecznie do ogladania i komentowania.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zycze milego weekendu.

Wasza E.B.



Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.



STYCZEN 2014

 "DUZA"  czarna i "MALE " biale



 BRAZ + CZERN























SUKNIA KOKTAJLOWA...te suknie przerabialam, doszylam tez ramiaczka i kolorowe kokardy, ktore zmieniam... Moje wykonanie














SUKNIA LAWENDOWA...dekoracje do sukni... Moje wykonanie.

KOKTAJLOWA W SZMARAGDZIE


TOCZEK  


DIOR CZERWIEN + SZAFIR



LUTY 2014  

CZERWIEN

















































































Love at first Glow TORBA MOCHINO






KOLORY KAMIENII SZLACHETNYCH

PRAKTYCZNA CZERN 


PINK LADY


MODNE KRATY



SPORT TO ZDROWIE
 


FUKSJA, AMARANT, PINK BOLERO


























SZAFIROWY KOKTAJL...naszyjnik... Moje wykonanie.




MARZEC 2014  

MOJ STYL MOZE BYC TWOIM




























KOLORY PODSTAWOWE...sukienka welniana...moj projekt i  Moje wykonanie


































TAJEMNICZY AMETYST












SOK POMARANCZOWY








DOBRA KONSUMPCYJNE



GERBEROWE BARWY














SLODKIE FIJOLKI



 ANIOL STROZ - BARWY OCHRONNE



AMARANTOWY "ANNA KARENINA" STYL... kolorowa spodnica... Moje wykonanie


























 CYNOBROWA LOLITA 























KWIECIEN 2014

BIEDRONKOWE GROCHY



SOCZYSTE BARWY


































...zolta skorzana torba...moj projekt i Moje wykonanaie


















ZWIEWNA KOLOROWA SPODNICA




ELA W PASTELACH




RUBINOWY KOKTAJL







MOJE INSPIRACJE




























SKORZANY AKWAMARYN









MAI 2014

KOLOROWA TECZA





ELEGANCJA W KOLORZE ECRI


DZIEWCZEY ROZ...skorzana zielona kurtka ...moj projekt i Moje wykonanie.







KONWALIOWE MARZENIE


"DROGOCENNE" KAMIENIE ...opaska i szaliczek...Moje wykonanie






CHANELOWSKI SZYK








TECZOWY KALEJDOSKOP...spodnica...Moje wykonanie
































































ROZANE WZORY  WSPOMNIENIA...




































KOLOROWE PASKI....zolta torba....moj projekt i  Moje wykonanie


CZERWIEC 2014

PTAKI CIERNISTYCH KRZEWOW



MODA LUB WYGODA...spodnica... Moje wykonanie


















































ULTRAMARYNOWY WDZIEK




ZAWSZE MLODA??... sukienka i zaciecik...moj projekt i Moje wykonanie


MOJ STYL













































PISTACJOWA ELEGANCJA...kostium....moj projekt i Moje wykonanie










TRUSKAWKOWE ZBIORY I MARZENIE























LIPIEC 2014


SPACER W MIESCIE KROLA SLONCE














SNIADANIE NA TRAWIE...sukienka...Moje wykonanie

































































ZBAWIENNY DESZCZ


































































DAMA BYC















CHANELOWSKIE BARWY
...sweterek przerobiony ze zwyklego i ozdobiony koronka... Moje wykonanie..










SIERPIEN 2014

GLADIOLOWE POLA

























SELEDYNOWE HORTENSJE






















MOJE MIASTO LODZ


















WRZESIEN 2014


PODROZ W GLAB SIEBIE cz.I...suknia recznie wyhaftowana cekinami...moj projekt i Moje wykonanie









PODROZ W GLAB SIEBIE cz.II  CEKINOWE TULIPANY
























































LAZUROWE BARWY






































MOJE OKNO NA SWIAT




PAZDZIERNIK 2014

POZEGNANIE LATA...opaska ... Moje wykonanie




























MISS SIXTY W SWIECIE GULIWERA...bluzeczka uszyta z trzech jednokolorowych podkoszulek i wyhaftowana cekinami ...moj projekt i Moje wykonanie
























..ta bluzeczka  rowniet moj projekt i Moje wykonanie



NIEZAWODNA ANGORA




















































KOLORY KAMIENII SZLACHETNYCH





CUDOWNE STAROCIE





LISTOPAD 2014

KONIAKOWE BARWY





































JESIENNA ZIELEN...tunika... Moje wykonanie


 WIECZORNA ZORZA cz.I





 WIECZORNA ZORZA cz.II














JESIEN W BARWACH SLONCA...suknia-bezrekawnik...Moje wykonanie















GALA 2014





ZOLTY JESIENNY LISC





JESIENNY SORBET





SWIATECZNE NASTROJE 



..sukienka ... Moje wykonanie



SYLWESTER 2014...szyfonowa bluzeczka wyhaftowana recznie cekinami... Moje wykonanie 



MAGIA SWIAT







GALA 2013


Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz