poniedziałek, 27 kwietnia 2015

ZYJ KOLOROWO...cz.II







ZYJ  KOLOROWO...cz. II

Smiej sie wesolo, miej wesola minke,
Lap szczescie za ogon i dus jak cytrynke !!

Zapraszam Was serdecznie na cz. II postu:  ZYJ  KOLOROWO...


Do tego samego swetreka, ktory mialam w cz. I dodalam zamiast zielonej skorzanej kurteczki, tym razem poncho/bolero w kolorze pink, ktore juz pokazywalam w  2014 w lutowym poscie: 
link: FUKSJA, AMARANT, PINK BOLEROa takze zamiast cielistych rajstop , zalozylam rajstopy w tym samym kolorze pink, co bolero. Mnie osobiscie to polczenie bardzo sie podoba i mam nadzieje, ze Wam rowniez.  Sweterek daje tak wiele mozliwosci polaczen, ze  z pewnoscia na tych polaczeniach nie poprzestane, ale pokaze to juz innym razem.  Zapomnialam dodac, ze pod kaszmirowe sweterki bardzo chetnie nosze zamiast koszulek polo, ktore mialam w cz.I lub bialych bluzek koszulowych, ktore sa niekiedy dla mnie niewygodne, ze wzgledu na kolnierzyki na stojce, zwykle biale podkoszulki, ktore sama sobie szyje juz od kilku dobrych lat. Poniewaz nie lubie podkoszulek, wykonczonych pod szyja z lamowka, czy sciagaczem, postanowilam przed kilkunastoma laty, sama je sobie szyc, w taki sposob, aby byly zupelnie bardzo gladkie przy dekolcie, bez zadnych dodatkowych sciagaczy. Rowniez na kilku zdjeciach bedzie widac, ze zamiast mojej wlasnoreczne uszytej przeze mnie zoltej torby, dodalam zuplenie inna, tez ze zwierzecym wzorem, lecz nie panterkowym, tylko ze wzorem zebry. Ciekawa jestem Waszej opinii. Mnie osobiscie tez bardzo sie podoba. Mam rowniez nadzieje, ze dzisiejsza cz. II postu: ZYJ  KOLOROWO...spodoba Wam sie rowniez tak samo jak cz. I. 


Bolero                        BONNIE by MANFRED BOGNER
Sweterek                    PRINCESS GOES HOLLYWOOD 
Koszulka biala             E.B. moje wykonanie
Spodnie                       ESCADA
Kurtka skorzana           DIVINA
Spodnica zielona          MONTANA
Spodniczka pink           E.B. moje wykonanie
Pasek                          ESCADA
Apaszka                       PASSAGATTI
Buty panterka              DOLCE & GABBANA
Torba zolta                  E.B. Moj projekt i wykonanie
Torba zebra                 ETRO



Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do ogladania i komentowania. 

Wasza E.B.




Chcialbym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.







  



  










Kiedy pojawilismy sie w "naszym" parku, aby robic zdjecia grupka mlodych dziewczat, ktora juz tam byla, bo w ich szkole, ktora znajduje sie tuz obok parku, byla akurat przerwa, tak bardzo zainteresowala sie moim ubiorem, przygladali sie mnie i wypytywali mnie o rozne rzeczy dotyczace mojego ubioru, ze w koncu postanowilismy wspolne zrobic sobie na pamiatke zdjecia...oto  one..






..nawet jeden chlopiec byl tez zainteresowany ....i przylaczyl do nas...






                          Z ponczem i rajstopami w kolorze pink...
                   
                     Panterkowa apaszke,  tym razem mam na glowie...a nie przewiazana do torby....

























 Z apaszka na glowie czuje sie o wiele lepiej niz bez niczego, tylko w rozpuszczonych wlosach...
































Tu dodalam do panterkowego wzoru sweterka, opaski i bucikow, inna torebke i zamiast mojej
wlasnorecznie uszytej zolej torebki, dodalam torebke ze wzorem rowniez zwierzecym, lecz ze
wzorem zebry....jak Wam sie podoba to polaczenie ?















Ktore polaczenie Wam sie lepiej podoba :

1) z moja wlasnorecznie uszyta zolta torebeczka...    2) czy z ta torebka ze wzorem zebry ?


                                     Czy z  kurtka i rajstopami w kolorze pink...


                         
                           Czy z zielona skorzana kurteczka  i pink rajstopymi ?



--
















Zamiast panterkowej apaszki przywiazanej do torby z cz. I mam ja teraz na wlosach....



                               Tu zalozylam zolta apaszke jaka opsaske....







                            Polaczenie dwoch odcieni pink tak sie prezentuje....

























Ktora wersja Wam sie lepiej podoba?

             1) z zielona kurtka...                                          2) z pink ponchem ? 

  


z cielistymi  rajstopami...                                 czy z rajstopami w kolrze pink ?    
                                                                                                                  
       





 Z zielona kurtka


            Z pink ponchem...


           Z zolta torebka                                                 ... czy z torba ze wzorem zebry?



Propozycje z cz I.



Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz