środa, 18 listopada 2015

UKLAD SLONECZNY



UKLAD SLONECZNY

Sklada sie z kilku planet, a jedna z nich, dla nas najwazniesza jest nasza planeta, ZIEMIA. Piekna, pelna cudownych i uroczych miejsc, bogata w cudowna faune i flore. Byla dotad dosc spokojna, odkad sciegam swa 57- letnia pamiecia, za wyjatkiem okresowych zamieszek wojennych, tu i owdzie. Jednak od niedawna, po piatku 13 listopada, nasza planeta ZIEMIA, nie jest juz taka, ja byla przedtem. Nie jest tu juz tak beztrosko, bezpiecznie i milo !! Wciaz dreczy mnie pytanie: 

Dlaczego istnieja na naszej planecie jednostki ludzkie, dla ktorych nic nie jest warte, nawet wlasne zycie ??!!  

Czy mozna dalej normalnie beztrosko zyc, pracowac, poswiecac sie swojemu hobby, prowadzic bloga?? Czy mozna nadal cieszyc sie nasza piekna planeta ZIEMIA i myslec spokojnie o kolejnym zestawie do nastepnego posta?  Dla mnie jest to przynajmniej teraz dosc trudne, choc staram sie o tym nie myslec i wciaz mam nadzieje, ze wszystko bedzie DOBRZE, to jednak wciaz sie niepokoje o POKOJ na naszej planecie. 
Te zdjecia, ktore mam juz zrobione, bede udostepniac, lecz co potem, to jeszcze zobacze.  

Choc ostatnio slonca jest teraz coraz mniej i wszedzie jest szaro-buro, a nasze nastroje po tych wydarzeniach, tez nie sa najlepsze, to chcialabym choc w "minimalny" (czytaj maksymalny) sposob, poporzez ten post, wnies w Wasze serca, troszke slonca, pogody ducha i wlasnie NADZIEII, ktorej nigdy nie nalezy tracic oraz WIARY, na lepsze JUTRO. 

Dzis chcialbym Wam przedstawic moj welniany fioletowy plaszczyk , ktory juz przedstawialm Wam w poscie:

                                       KOLORY  KAMIENII  SZLACHETNYCH  Link: 
           

 i ktory przedstawie Wam jeszcze nie raz, bo mam juz przygotowane zdjecia i choc tytut dzisiejszego posta to: UKLAD SLONECZNY

to, jednak dzis przedstawie Wam ZESTAW  SLONECZNY i bedzie on w wyjatkowo slonecznym wydaniu, poprzez moj zolty sweterek i wlasnorecznie uszyta torebke, ktora juz znacie oraz rekawiczki, a wszystko po to, aby wniesc w Wasze serca troche slonca i radosci.  Do tego zalozylam fioletowy zakiecik, fioletowe rajstopy, buty oraz fioletowe rekawiczki.

Nie sklamie, kiedy napisze Wam, choc moze zabrzmiec to troche nieskromnie, ze bedac tak ubrana na ulicy, co najmniej 7 osob, usmiechnelo sie do mnie i  za kazdym razem pochwalilo ten moj sloneczny zestaw.  Mam wiec ogromna nadzieje, ze rowniez i Wam on sie spodoba. 

Dzis znow beda kwiatki, bo taka juz jestem, ze jak widze, cos pasujacego do mojego zestawu, to pedze, tam, aby zrobic im zdjecia. Te kwiatki, ktore zobaczycie w poscie, sfotografowalam u sasiada pod rusztowaniami, bo wlasnie zmienial dach. Otrzasnelam je najpierw porzadnie z wiorow drewniamych, a potem na kucka i prawie przy ziemi robilam im zdjecia. Maz tylko patrzyl i dziwil sie,  jak ja sie poswiecam dla jakiegos tam posta.

- Elu ! No i po co  ty to robisz, przeciez jaka belka spadnie Ci na glowe i taki bedzie final!- krzyczal. 
- Boze ! Dla jakis tam kwiatkow, tak sie poswiecac! Nie mozesz jakies inne kwiatki sfotografowac?.    Przeciez na naszych parapetach kwitna jeszcze pieknie pelargonie - pytal i tlumaczyl.

- Ano nie moge, bo tylko te pasuja do mojego zestawu, a na parapacie sa pinkowe, a ja chce fioletowe z zolcia w srodku i tylko one beda pasowac mi do mojego zestawu - odpowiedzialam mu i robilam swoje.  Dla mezczyzn, fioletowy, czerwony czy pinkowy  to te same barwy!

Innym razem jadac autem , nagle krzycze:
- Mirku zatrzymaj sie, blagam Cie, tam widze piekne kwiatki - prosze milo blagajcym glosem.
- Kobieto, jak ja ci sie zatrzymam teraz, jak tyle aut za mna ?- pyta maz.
- Normalnie, zjedziesz i zatrzymasz, przeciez mozesz, co cie obchodza auta z tylu ? - tlumacze.
- Elu, my przez ciebie i  te twoje kwiatki, wyladujemy kiedys w rowie!!- krzyczy, ale zjedza, a ja szczesliwa, ze wreszcie dorwalam te swoje kwiatki i moge zrobic im zdjecia, a maz zdziwiony, co ja tam fotografuje i dziwi sie, jak ja je tam mogla dostrzec z auta, z tak daleka.

Plaszczyk                            PASPORT
Zakiecik                              TAJFUN
Sweterek                             GOSCHE
Spodnica                             NIENHAUS & LOTZ
Pasek                                   CHRISTIAN LACROIX   
Buty                                     FRONT 1
Botki                                    DOLCE & GABBANA
Buty sportowe                      ASH
Torba zolta                           E.B. ( moj projekt i wykonanie)
Szaliczek fiolet                     E.B. (moje wykonanie)
Rekawiczki zolte                  NN
Rekawiczki fiolet                  NN


Choc plaszczyk wydawac sie moze na zdjeciach jako chabrowy, to zapewniam Was, ze jest we fiolecie. Nie wszystkie zdjecia sa dobrej jakosci, poniewaz niektore robione byly wieczorem.


Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo slonecznie z cieplego i slonecznego Saarlandu i przesylam mnostwo promykow slonecznych.

Wasza E.B.



Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody. 









 



   
   














Z fioletowym plaszczykiem i zolta torba...

















                            W samym zakieciku...

W plaszczyku...



W zakieciku i plaszczyku...

Ci panstwo, ktorzy sa za mna tez pochwalili ubior...a mnie bylo bardzo milo na nich popatrzec jak spaceruja...




...zawsze takie starsze pary napawaja mnie milym i cieplym uczciem...










  




Z wisniowa torba...










            Z zoltymi rekawiczkami...                               z fioletowymi rekawiczkami ...
















 





  
 









  


z zolta torba...








 

           ... z wisniowa torba...                                        ... z zolta torba...

   












  






Trzymanie drzew dodaje nam  duzo energii, wiec jak jest tylko okazja, trzymajmy lub dotykajmy
drzewa...




Teraz  wiedzie, dlaczego jej potrzebuje, 5 km przede mna, kiedy jade do corki i 5 km z powrotem, razem 10 km... dzis tyle, a 10 lat temu potrafilam dziennie przejechac nawet 70 km...
           

                            Tak ubrana lubie jezdzic na rowerze, bo mam pasujace do tego zolte sportowe,
                             bardzo wygodne buciki, ktore bardzo lubie...pokazywalam je w poscie :
                             KOLOROWA TECZA Link:
               








 ... bardzo wygodne, zolte z rozowa podeszwa, sportowe butki na rower, eleganckie mam w  torbie... ...choc zdarza mi sie jezdzic i na obcasach..


 

...ale zeby tak moc sprawnie jezdzic na rowerze, nie tylko trzymanie drzew dodaje mi energii, rowniez dzieki tym zastrzykom w tych samych barwach, co moj dzisiejszy ubior  i ...


...posilkowi... olej lniany z twarogiem, jem go 2 razy dziennie, naoliwiam sie od srodka. Moje chore stawy tego potrzebuja...

                         
                     
                                             W Saarlouis z fioletowymi botkami...                  





























                            Trzeba od czasu do czasu zaczerpnac energii od drzewka...


Czym wiecej ciala dolozymy do drzewa, tym  wiecej energii od niego zaczerpniemy...
















Tu pokaze Wam inne krzewy KALIKARPY (zwana tez pieknotka), przy ktorych juz od kilku lat chetnie robimy zdjecia, choc nie wiedzialam dotad jak sie nazywa ten krzew, ale o tym  nastepnym razem...





























 





Na koniec chce Wam pokazac drzewa...




...zostalo na nich tylko niewiele listkow...




Za to kwiaty kwitna sobie jeszcze pieknie...




Ktora wersja Wam sie lepiej podoba?

                 1)    z zolta torba                                           2) z wisniowa torba...
       


                   z fioletowy czolenkami                                   z  fioletowymi botkami 





Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...






Spojrzcie na te kwiaty, czyz nie sa piekne, czy nie warto zyc , aby je moc ogladac? Dlaczego istnieja na swiecie jednostki ludzkie, dla ktorych nic nie jest warte, nawet wlasne zycie !!

           MODLMY sie wiec za NICH, aby ich BOG oswiecil i o POKOJ na calym  SWIECIE !! 

             JAK  PIEKNIE JEST ZYC,  ABY  MOC  OGLADAC  TAKIE  CUDA  NATURY !!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz