wtorek, 24 listopada 2015

ZAPOWIEDZ NOWEGO POSTA



Witam Was bardzo serdecznie i dziekuje za przemile komentarze pod ostatnim postem i pod wieloma innymi. Bardzo mi milo, ze do mnie zagladacie i pozostawiacie po sobie slad. Tym osobom szczegolnie dziekuje, ze sa ze mna i to glownie dla nich udostepniam moje posty!!

Zdjeciem powyzej zapowiadam nastepny post, ktory mial ukazac sie juz dawno, ale  jakos ciagle go pomijalam, bo mam do niego dosc sporo zdjec i to dosc ciekawych, wiec juz najwyzszy czas abyscie mogli go w koncu zobaczyc. Zaprosze Was na ciekawa wycieczke, a gdzie tu juz niech pozostanie niespodzianka, moge Was tylko zapewnic, ze na pewno bedzie warto to zobaczyc.


Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrotce.

Wasza E.B.


Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz