wtorek, 11 lutego 2014

PRAKTYCZNA CZERN

PRAKTYCZNA CZERN

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny post, ktory bedzie nieco dluzszy, bo bede Wam chciala pokazyc moja propozycje w kilku wersjach, tak jakby 3  w 1. Dzis  PRAKTYCZNA CZERN, czyli moja ulubiona pikowana czarna kurteczka, ktora kupilam na e-bay. Bardzo ja lubie, bo jest nie tylko leciutka, ale przede wszystkim bardzo praktyczna. Zawsze ( wiosna, jesienia, zima) jak musze szybciutko wyjsc  lub wyjechac z domu , aby cos zalatwic, zakladam te czarna , pikowana kurteczke i  do tego czarny golf, spodnie, buty i gotowe. Zmieniam tylko dodatki. Dla mnie ten ubior w czarnym kolorze jest bardzo praktyczny, bo nie trzeba sie zbyt dlugo zastanawiac, co z czym polaczyc lub co na siebie wlozyc, kiedy musimy szybciutko wyjsc lub wyjechac z domu.  Zakladam rowniez do niej moje ulubione berety, ktore kupilam przed 30 laty w Warszawie na stadionie Skra ( dawniej w niedziele odbywaly sie tam super bazary), do tego pasujace rekawiczki lub apaszki. Ta w kolorze pink rowniez kupilam  przed 30 laty w Warszawie. Jednak najbardziej lubie zakladac moj ukochany czarny toczek. Mam nadzieje, ze sie Wam podoba.


Kurtka                                  PRADA
Golf                                      ESCADA
Spodnie                                NN
Kozaki                                  GUCCI
Torba                                    GUCCI
Pasek                                   MANI
Apaszka biala                        P&C
Apaszka pink                         RODIER PARIS
Toczek                                  KANGOL
Beret bialy                             NN
Beret pink                              NN
Okulary                                  NINA RICCI



Zycze Wam przyjemnego ogladania mojego posta i bloga i serdecznie Was Wszystkich pozdrawiam.

Wasza E.B.


































Czesto zakladam inne dodatki: bialy berecik, ktory kupilam przed 30 laty w Warszawie na SKRZE bazarach, ktore odbywaly sie w niedziele na stadione SKRA ...oraz apaszke w czarne grochy....









Niekiedy zakladam berecik i dodatki w moim ulubionym kolrze: cyklamen, pink lub magenta...








Tu w miom ukchanym toczku, ktory mam tez ok. 35 lat i kupilam go w Pewexie...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz