czwartek, 10 kwietnia 2014

ZWIEWNA KOLOROWA SPODNICA



KOLOROWA  ZWIEWNA SPODNICA

Witam Was serdecznie i zapraszam na kolejny post. Dzis w roli glownej lekka, ZWIENNA i KOLOROWA spodnica. Jedna z moich ulubionych, lubie ja bardzo, bo jest nie tylko zwiewna i kolorowa, ale jest wyjatkowo cudowna w noszeniu i nie moglam sie oprzec jej kupna, gdy ja zobaczylam. Kupilam ja przed rokiem w Polsce, w Lodzkiej Manufakturze. Podobaly mi sie wiele rzeczy , ale moglam kupic tylko jedna. Mialam do wyboru: czerwona sukinie, lekko za ciasna, do ktorej musialabym duzo schudnac, lub zwiewna i kolorowa spodnice, do ktorej moglabym dobrac mnostwo dodatkow i stworzyc setki zestawow. Zdecydowalam sie na spodnice i ciesze sie bardzo, bo moge do niej nosic przerozne rzeczy. Takie czesci garderoby, ktore mozna zestawic wielkrotnie,  uwielbiam. Dzis przedstawie 2 wersje, ale wkrotce pokaze tez i inne.  Dodatki , ktore do nie zalozylam znacie juz dobrze z innych stylizacji.

Mam nadzieje, ze moja  KOLOROWA I ZWIEWNA  SPODNICA  spodoba sie Wam rowniez tak samo jak mnie. 



Spodnica                                 HEXELINE
Kurtka                                     MARC CAIN
Torba                                      GOLDPFEIL
Golf czarny                              ESCADA
Swtererk granatowy                  CELINE
Koszulka                                 MARCO PECCI
Pasek                                     ESCADA  
Kozaki                                    CELINE  
Rekawiczki zielone                   NN
Rekawiczki  rozowe                  NN
Kokarda     zielona                   EB ( moj wyrob)
Kolczyki -rozowe perelki           KRUK
Wisiorek- rozowa perelka          KRUK
      

Dziekuje Wam serdecznie za mile komentarze i zycze Wam przyjemnego ogladania mojego bloga i posta, wiele radosci i inspiracji oraz zycze milego wieczornego wypoczynku.

Wasza E.B.






















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz