piątek, 25 kwietnia 2014

MOJE INSPIRACJE



MOJE INSPIRACJE

Ten post mial ukazyc sie przed swietami, lecz  powodu zablokowania mnie przez 5 dni ukazuje sie dopiero dzis. 

 W moim profilu pisalam juz, ze czesto niespotykanie przypadkowa rzecz potrafi  mnie zainspirowac do dalszych poszukiwan pasujacych do niej rzeczy. W dzisiejszej stylizacji ta przypadkowa rzecza jest jedwabny szaliczek, ktory moze sluzyc jako wlasnie szaliczek, kokarda, lub tak jak mnie posluzyl jako opaska do wlosow. Kupilam go przed kilku laty na flomarku za 1 €, zafascynowal mnie jego wzor i fantastycznie dobrane barwy:  pistacjowa zielen, delikatny roz, a takze czern i biel. Nosilam go czesto do kaszmirowego bladorozowego blizniaka, bardzo ladnie pasowal, ale kiedy udalo mi sie kupic pistacjowa, skorzana suknie bez rekawow, z kokardka ozdobiona swiecacymi dzetami, postanowilam go nosic rowniez do tej wlasnie sukni. Kupilam ja w Lodzi i chyba na mnie czekala, bo za kazdym razem kiedy bylam w Polsce w Lodzi ona sobie spokojnie wisiala, nie bylo chetnych, nikt nie chcial jej kupic. Za trzecim razm jak ja ujrzalam  wreszcie ja kupilam. Pomyslalam sobie, widocznie nikt nie mial i nie ma na nia pomyslu, skoro  jeszcze tam wisi. Byla ze skory, miala kokardke z blyszczacymi dzetami. To bylo przed trzema latami, suknie skorzane nie byly wtedy tak atrakcyjne, natomiast dla mnie byla ona jak najbardziej atrakcyjna( oprocz ceny), bo mozna ja ubrac jako wizytowa suknie i tak wlasnie bylam ubrana na slubie mojej klientki oraz mozna ja nosic jako sportowa-elegancka suknie do sportowych rzeczy, np kurteczki tez skorzanej w kolorze wisniowym (prezent gwiazkowy od meza sprzed 3 lat). 
Dzis wlasnie chcialabym Wam przedstawic te suknie jako wizytowa z dodatkiem ozdobnej bizuterii, oraz w wersji sportowo-eleganckiej.
I choc dzisiejsza stylizacja jest w barwach troche jesiennych, to i tak spacerujac zauwazylam kwitnace liscie winorosli, ktore dodatkowo mnie utwierdzily, ze moja stylizacja nie jest tylko moim czystym wymyslem, ale jak najbardziej naturalnym doborem barw. I znow moje fantazje, wymysly czy inspiracjie do poszukiwan pasujacych rzeczy do mojego szaliczka potwierdzily sie jak najbardziej w naturze, co mnie bardzo cieszy....
Mam nadzieje, ze i rowniez Wam sie to spodoba.

Suknia skorzana                   LORENA CONTI
Bluzeczka                              MARITHE+FRANCOIS GIRBAUD
Kurtka                                     GIORGIO ARMANI
Szaliczek-Opaska                NN
Torba                                      GOLDPFEIL
Rekawiczki                             NN
Buty oliwkowe                        VERSACE
Buty  sliwkowe                        DILLY
Bizuteria                                  KRUK
Kolia                                          NN 

Dziekuje Wam bardzo za mile komentarze, zycze przyjemnego ogladania,  pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam do komentowania.

Wasza E.B.









































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz