czwartek, 3 kwietnia 2014

BIEDRONKOWE GROCHY




BIEDRONKOWE GROCHY

Piosenke " Biedroneczki sa w kropeczki"... wszyscy znamy, ale BIEDRONKOWYCH GROCHOW nie wszyscy, dlatego dzis chce Wam zaprezentowac moja rozowo-morelowa sukieneczke  wlasnie w te biedronkowe grochy, jak ja ja nazywam.

Dzisiejszy post,  mial byc pierszym, kiedy zdecydowalam sie zalozyc moj blog. Jak widac na zdjeciach, byly robione jesienia , w koncu pazdziernika 2013, bylo wtedy w  Niemchech bardzo cieplo, w Polsce zreszta tez, dlugo mozna wiec bylo nosic letnie rzeczy i hasac, co bedzie widac na zdjeciach.
Kupujac te sukieneczke w Polsce, w Lodzi nie wiedzialam wtedy jeszcze, ze PRADA w swojej kolekcji tez miala w te same kolory i wlasnie w te grochy, ale plaszczyki. Ucieszylam sie bardzo, bo podbila moje serce od razu,  tymi wlasnie BIEDRONKOWYMI GROCHAMI. Nie tylko zreszta mnie, bo i innym do dzis podobaja sie takie grochy....

 Do niej zalozylam czarne legginsy,czarne dodatki oraz czarna zamszowa kurteczke z wstawkami z licowanej skory , ktora rowniez kupilam w Lodzi, ale przed 8 latami i do dzis chetnie ja nosze. Bedzie sie pojawiac czesciej w moich roznych stylizacjach a takze dzisiejsza sukieneczka, ktora bede chciala Wam przedstawic wkrotce w nieco innej wersji.

Mam nadzieje, ze moje BIEDRONKOWE GROCHY tez podbily Wasze serca.



Sukieneczka                      FORTI        
Kurtka                               LUCY
Legginsy                            NN
Buty                                  PRADA
Torba                                 PRADA
Okulary                              NINA RICCI
Opaska                              EB (moje wykonanie)
Bransoletka                        MB ( wykonal moj maz, prezent slubny,                                                                                                                 wlasnie dzis jest 31 rocznica) 


Milo mi, ze znajdujecie choc troszke czasu i zagladacie do mojego bloga, zostawiajac po sobie przemile komentarze, za ktore Wam serdecznie chce podziekowac i zycze Wam milego ogladania oraz milego wieczornego wypoczynku.

Wasza E.B.





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz