poniedziałek, 23 czerwca 2014

PISTACJOWA ELEGANCJA



 PISTACJOWA ELEGANCJA


Dzis chcialabym Wam przedstawic moj elegancki kostium w kolorze pistacji,  ktory sama zaprojektowalam i sama uszylam. Bardzo chcialam, aby mial forme tulipana, stad wlasnie taka forma spodniczki, rowniez zakiecik swoim krojem nawiazuje do formy spodnicy-tulipana.Uszylam do przed 18 laty, ale wedlug mnie, nic nie stracil na aktualnosci jesli chodzi o kolor i kroj i uwazam , ze mozna go nadal nosic. Po dodaniu roznych dodatkow, np, jedwabnej chusty lub szaliczka z norki nabiera jeszcze bardziej eleganckiego charakteru. Zalozylam do niego body z gipiura, ktore pokazywlam w marcowym poscie CYNOBROWA LOLITA.  Jest to moj drugi kostium, ktory zaprojektowalam i uszylam.  Wkrotce przedstawie Wam moj pierwszy kostium, a takze ten dzisiejszy pistacjowy w nieco innych wersjach. Bardzo sie ciesze, bo ta forma spodnicy dosc dlugo byla przez te 18 lat na wielu pokazach mody prezentowana w wersji krotszej lub dluzej... Mam nadzieje, ze moj pistacjowy kostium spodoba sie Wam tak samo jak moim klientkom...ktore chetnie zakupilyby go, ale szycie na miare kostiumow w wiekszej ilosci, byloby dla mnie zbyt pracochlonne, a poniewaz bardzo wazne jest dla mnie wykonanie jak rowniez wykonczenie,  nie chcialabym powierzac to przypadkowym wykonawcom. Moze uda mi sie kiedys znalesc firme, ktora zechcialaby podjac sie uszycia takich kostiumikow.  Zapraszam wiec do ogladania. Ciekawa jestem , ktora wersja Wam sie podoba??



Chcialybm tylko zastrzec, ze nie zezwalalam na kopiowanie i powielanie mojego projektu kostiumu i naszyjnika bez mojej zgody.


Kostium                           E.B ( moj projekt i wykonanie)
Body                               MALIZJA La Perla
Buty                                SOPHIE
Torebka                            PRADA
Kapelusz                          NN
Chusta                             CODELLO
Szaliczek z norki               NN
Bizutera                            M.B. ( moj projekt, meza wykonanie)


Dziekuje Wam bardzo  MOI KOCHANI za przemile komentarze, pozdrawiam serdecznie i zycze milego tygodnia.

Wasza E.B.






  



 



 



Tu zalozylam kapelusz...









































 


Tu dodalam jedwabna chuste...









 Tu z kapeluszem i chusta...










  Zamiast jedwabnej chusty... mozna dodac szaliczek z norki...








Do nastepnego postu...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz