wtorek, 4 marca 2014

KOLORY PODSTAWOWE




Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny post: KOLORY PODSTAWOWE.
W malarstwie kolorami podstawowymi sa trzy barwy: czerwony, niebieski i zolty, ktore to po zmieszaniu ze soba daja pochodne farby.
Nie bede teraz wypowiadac sie zbyt dlugo i  rozpisywac na ten temat, bo wszysca wiemy, ze
* czerwony + niebieskim = fioletowy
* czerwony  + zolty = pomaranczowy
* niebieski  + zolty = zielony....itd
A po dodaniu bialej lub czarnej  otrzymamy  pozadane odcienie fioletowego, pomaranczowego, zielonego ...itd

W ubiorach natomiast dla mnie PODSTAWOWYMI KOLORAMI sa :

 *  BIALY
 *  CZARNY
 *  CZERWONY

Dla mnie  sa to kolory podstawowe, bo ponadczasowe i zawsze mozna w nich dobrze i elegancko wygladac . Czy zauwazyliscie, ze te KOLORY prawie nigdy nie wychodza z mody i sa zawsze aktualne od niepamietnych czasow. Dlatego warto kupowac rzeczy w tych wlasnie kolorych. Zwroccie uwage na moje toczki: mam czarny i czerwony, kupilam je przed 30 laty i te kolory nadal sa aktualne i dlugo, dlugo jeszcze, jesli nie zawsze  beda na czasie te kolory.
Naturalnie beze sa tez wciaz  kolorami eleganckimi i zawsze dobrze sie w nich wyglada, ale dla mnie osobiscie te trzy kolory KOLORY sa PODSTWOWE .  A Wy co sadzicie??

Dzis na sobie mam plaszczyk w moja ukochana pepitke oraz welniana sukieneczke- bezrekawnik z tzw. sfilcowanej welenki, ktora sama sobie uszylam. Bardzo ja lubie, bo jest cieplutka i mozna pod nia wlozyc rozne biale i nie tylko bluzki koszulowe, golfy,  ale takze na nia zalozyc rozne zakieciki i marynareczki, a takze  rozpinane lub nierozpinane sweterki. Do tego zalozylam moj ukochany czerwony toczek, czarna torbe i kozaczki. Mam nadzieje, ze sie Wam podoba.

Plaszcz               TOMMY HILFILGER
Sukienka             E.B. ( moj wyrob)
Koszulka             MARCO PECCI
Kokarda                E.B. ( moj wyrob)
Pasek                   NOLITA
Buty                      CHLOE
Torba                    GOLDPFEIL
Rekawiczki         RAUSCH ( tak jak moje panienskie nazwisko)
Okulary                 GIANFRANCO FERRE


Zycze  przyjemnego ogladania mojego posta i bloga oraz dziekuje Wam bardzo serdcznie za odwiedziny i mile komentarze.

Wasza E.B.



























Niekiedy zakladam wygodniejsze buty na duzo nizszym obcasie...wtedy mozna swobodniej biegac po miescie i zalatwiac rozne sprawy...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz